مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث درهم شکستن ابهت پوشالی اسرائیل شد و هم‌زمان افول این رژیم جنایت‌کار را سرعت بخشید.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۹۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت‌الاسلام داود عبداللهی در یادواره شهدای روستای خرگرد ضمن محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها و حمایت از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: اسرائیلی‌ها خود را ارتش چهارم دنیا و نهاد اطلاعاتی خود را از قوی‌ترین نهادها و گنبد آهنین را قوی‌ترین گنبد و اسرائیل را امن‌ترین مکان معرفی کرده بودند؛ اما رزمندگان حماس و مقاومت با عملیات طوفان الاقصی آبروی رژیم صهیونیستی را از بین برد.

 وی افزود: رزمندگان حماس و مقاومت به همه مردم عالم فهماندند فریب شخصیت پوشالی اسرائیل را نخورند که به فرموده سید حسن نصرالله از خانه عنکبوت سست‌ترند.

 وی به کودک کشی صهیونیست‌ها اشاره کرد و توضیح داد: خصلت دشمن قتل انسان‌های پاک و مظلوم است؛ اما باید بدانیم روی‌آوردن اسرائیل به کودک کشی و به‌شهادت‌رساندن مردم مظلوم فلسطین برای حفظ آبروی خود است؛ اما غافل از اینکه خون شهدای غزه خصوصاً کودکان، بیداری اسلامی را تبدیل به بیداری جهانی کرد و مردم عالم را از خواب غفلت بیدار کرد.

 عبداللهی بیان کرد: دولت‌هایی که در صدد عادی‌سازی رابطه با اسرائیل بودند فهمیدند اسرائیل رفتنی است و نمی‌شود به او تکیه کرد.

 گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای روستای خرگرد خواف و جمعی از بسیجیان فعال در اردوهای جهادی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها